Зміст і джерела роботи

Структура магістрської роботи

Розділ 1. Своєрідність композиції „Майстра і Маргарити”: роман у романі

Розділ 2. Аналіз біблійних сюжетів (за текстами Євангелій від св. Матвія, св. Марка, св. Луки, св. Івана)

Картинки по запросу кот бегемотРозділ 3. Художні образи роману про Понтія Пілата: історичні та вигадані

    3.1 Образи Ієшуа Га-Ноцри, Каіфи,Афранія та Левія Матвія

    3.2. Іуда в російській літературі (М. Булгаков „Майстер і Маргарита”та Л. Андрєев           „Іуда Іскаріот”)

    3.3. Проблематика роману, пов’язана з образом Понтія Пілата. Влада і сила. Сила і             слабкість.

Розділ 4. Методика вивчення євангельських сюжетів і образів у романі М. Булгакова „Майстер і Маргарита”

  4.1 Загальні положення

  4.2 Уроки з вивчення „Майстра і Маргарити” М.Булгакова у школі.

  4.3 „Майстер і Маргарита” М. Булгакова в тестах, запитаннях, завданнях 

Висновки

Додатки

Джерела


Частковий список використаних джерел:

1. Антонова Л.Ф. „Майстер i Маргарита” М. Булгакова в тестах, запитаннях, завданнях (11 клас) // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2004. - №7. - c. 43.

2. Андрєєв Л.Н. Анатэма: Изб. произведения. - Киев: Дніпро, 1989. - 573c.

3. Андрєєва В.Л. Дом на Чёрной речке: [Андреев Леонид, о нём]. - M., 1980.

4. Бакулина T.M. Итоговый урок-игра в 11 классе „Счастливый случай” по роману М.А.Булгакова „Мастер и Маргарита” // Русский язык и литература в учебных заведениях. - 2000. - №5. - с. 29-35.

5. Бакулина T.M. Литературная игра „Узнайте персонаж” (По роману М. А. Булгакова „Мастер и Маргарита”) // Русский язык и литература в учебных заведениях. - 2000. - №5. - с. 68-70.

6. Библия: Книги Священного писания Ветхого и Нового Завета: Канонические: B рус. переводе с парал. Местами. - Chicago, 1990

7. Боборыкин В.Г. Михаил Булгаков: Книга для учащихся старших классов. - M.: Просвещение, 1991.- 206 с.

8. Борківська О.П. Спокуса пізнання таємниці життя: Система уроків з вивчення роману Михайла Булгакова „Майстер і Маргарита”. 11 клас // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2004. - №1. - c. 2-8.

9. Борківська О.П. Спокуса пізнання таємниці життя: Система уроків з вивчення роману Михайла Булгакова „Майстер і Маргарита”. 11 клас // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2004. - №2. - c. 16-21.

10.Братко В. Путешествие по булгаковскому городу: Материалы к уроку- экскурсии // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України - 2001. - №4. - c. 8-10.

11. Булгаков M.A. Белая гвардия. Мастер и Маргарита: Романы. - K.: Молодь, 1989 - 672 с.

12. Бусыгина Г.В. Тестовая литературная игра по роману М. Булгакова „Мастер и Маргарита” // Русский язык и литература в школах Украины -2004. - январь (№ 1). - с. 11 -15.

13. Васильева O.M. Система уроков по роману М. А. Булгакова „Мастер и Маргарита”: Методический проект // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2001. - №1. - с. 35-40.

14. Васильева O.M. Система уроков по роману М. А. Булгакова „Мастер и Маргарита”: Методический проект // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2001. - №2. - с. 45-48.

15. Віленський Ю. Недуга Понтія Пілата: [Про роман М. Булгакова „Майстер i Маргарита”] // Людина і світ. - 1990. - №1. - с. 58-61.

16. Виноградский A.A. Жизнь писателя - его книги (материалы к изучению творчества М. Булгакова в 11 классе) // Русский язык и литература в школах Украины. - 2003. - февраль (№5) - с. 6-8.

17. Виткова Т.П. Игра отражений: Жанрово-композиционное своеобразие романа „Мастер и Маргарита” // Русская словесность в школах Украины. -1998. -№5.-с. 19-21.

Комментариев нет:

Отправить комментарий